torstai 7. maaliskuuta 2013

Onnellisuus kymppi!

Päivän saldo: Shoppailua, kirppistelyy ja onnistunu hikitreeni. 

Heräsin ajoissa ja nappasin BIKBOKin avajaisissa 10e:n etusetelin (100 ekaa sai) ja ostin 70e:lla kaikkee ihanaa. Huomen kyl aion palauttaa kaks toppii, jotka ostin sovittamatta. Jonotin jo kerran, eikä siin menny ku se puol tuntii, ni koin järkevämmäks vaihtoehdoks sovittaa loput kotona. En kato malttanu millää viel lähtee sovittelun jälkee pois, ku siin jonottelun aikana kerkesin bongata viel vaik mitä. Jengii oli ihan sairaasti ja kaikki meni ihan sekasin vaatteista. Mä säälin niit parii poikaystävää, jotka joutu kestää sen. Sami ei ois ikinä selvinny siitä.


Carlingsist en ostanu mitää. Vielä. Mut cubuksest tarttu myöskin 70e:lla kaikkee kivaa. Oikeesti joka liikkees  oli kaikki tarjouksessa ahh, mäki menin ihan sekasin. Huomen ku palautan ne topit, ni kattelen ihan vähän viel jotain pientä. Annoin itelleni oikee luvan shoppailla tän kerran kunnolla ilman syyllisyyden tuskia! Ja Sami vaa naurahti, et oikee annoin ite itelleni luvan. Oi kyllä vain. Mä vaan ostin, enkä miettiny.


Palaan niihin ostoksiin viikonloppuna, ku Sami saa kuvaajan roolin. Tänää sain myös aikaseks laitettuu kasapäin vaatteit kirppikselle. Vanhaa pois ja uutta tilalle. Illal viel olin sairaan hyväl vatsapakara tunnilla ja nyt toi jätkä tuli lätkätreeneistä ja hiillostaa mua pois täst koneelta. Me lähetää kauppaa ja sillee. Moi!

6 kommenttia:

  1. vähän mua nauratti toi "Sami ei ois ikinä selvinny siitä" hahahahahhh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Ennen se viel esitti viihtyvänsä mun shoppailuseurana, mut ei enää. Me ollaa seurusteltu liian kauan, ku se ei enää ees osaa mielistellä!

      Poista
  2. Käytiin vähä Vesan kans tänää tuol uusis kaupois ja vähä muuallaki pyörimäs ja kauppareissun jälkeen Vesa sano et se ei ikinä lähe miun kaa enää vaatekauppoihin :D mut mie tein kivoja löytöjä kans bikbokista sekä cubuksesta :) T: Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha voin kuvitella :DD saat sit tarkemmin kertoo sun löydöistä ku nähää! Mä yritän keretä vklp;n aikana kuvata ne. Mut hitsi ku päivät menee töissä ja silloin on paras valo.

      Poista
  3. Heippa! Olen työharjoittelussa Espanjan Fuengirolassa ja kirjoittelen päivittäin blogiini. Jos kiinnostuit, käy ihmeessä kurkkaamassa! :-)

    www.hennanblogii.blogspot.com

    VastaaPoista