sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Laavulla

Lauantaina oli niiin ihana ja aurinkoinen sää, et mun oli pakko päästä nauttimaanki siitä! Ja ku Sami oli sellanen kakkapääpylly, eikä innostunu mun idiksestä lähtee jäälle kävelee ja grillaa makkaraa, ni lähin sit mun työkaverin kans. Ja hyvä ku lähin, koska siel oli niin paljo jengii, ettei Sami ois varmaa uskaltanu olla siel kauaa tai se ois varmaa vaa nopeesti halunnu suorittaa tehtävänsä ja häipyä. Hahah ja sitä ois nolottanu, ku halusin ottaa kuvii. Onhan siel nyt muitaki ihmisiä ja ne kattoo, vähä noloo. 


No ei, on Sami oikeesti aika ihana ja tekee usein mitä mä haluun. Sitä vaa välil ujostuttaa tuntemattomat ihmiset, vaik aika sosiaalinen onki. Hidas sytytys tai jotain...Okei, ehkä mä en ala sen kummemmin erittelemää sen luonteenpiirteitä nyt ja tässä. Mul jotenki aina meinaa karata aiheesta :D

Voi hitsit miten hyvilt vaahtokarkitki maistu. Oon syöny niit ehkä joskus sata vuotta sit viimeks, koska ei ne nyt oikeesti oo mitenkää mun suurta herkkua. Grillattuna ja kuuman kaakaon kaa ne kyl maistu erinomaisesti, nam. Makkaraaki oon syöny viimeks kesällä, ku en pahemmin syty tost uunimakkarastakaan. Hyvin paistettu grillimakkara on kyl tositosi hyvää ja helposti upposki ne kaks hartaasti ja huolella kärtsättyy yksilöä. Meil ois ollu viel omatekemää pizzaaki, mut kaikki ne lapset ois varmaa ollu kateudest ihan vihreitä, jos oltais työnnetty ne siihe grillii. Niil oli kuitenki vaa makkaraa ja tikkupullaa..haha. Ja en mä oikeesti keksi mitää tarinoita siit ihmispaljoudesta, vaik tos ekas kuvas ei näykkää ketää. Se on nimittäin otettu viime kerralla, ku siel ei ollu muita.

Meil oli ihana laavureissu, vaik meinattiiki parin tunnin jälkee  jäätyy kuoliaaks, ku aurinko vei lämmön mennessää. Onneks kuitenki se urhoollinen Sami sit tuli ja pelasti meijät lämpimäl autokyydillänsä. Ah 



10 kommenttia:

  1. Siis wau miten upee kuva toi missä kaadat termoksesta juomista. Ihan häkellyin :D. Tollasen kuvan ehdottomasti itse kehystäisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, mustki se on aika hyvä! :))

      Poista
  2. Oih vaahtiksia! Tuommoset laavureissut on niin hauskoja. :D

    VastaaPoista
  3. Vitsi toi on tosi kiva kuva mis kaadat tota juotavaa! :) Tulis jo se kesä nii pääsisi grillailee, mua ei oikee nappaa toi talvella grillailu ku jäätyisin alta aikayksikön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Nii onhan se ihan eriaista grillata kesällä ku talvella, mut molemmissa on hyvät puolensa ;)

      Poista
  4. Ihana postaus ja kuvat on niin hyviä ja lämminhenkisiä
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oli kyl ihana reissu vaik vähä kylmä yllättiki! :) innostuttiin Vesan kans myös tänää vähä laavulla grillailee, tosin ruohosaaressa. :) t: Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli! ;) uuuuu jeah, on kyl niin nätit ilmatki ai että!

      Poista