Sivut

torstai 28. maaliskuuta 2013

Kysymyspostauksen vastaukset 2/3


Minä

Mikä oot ammatiltas ja missä työskentelet?
Tää kysymys tuli ainaki viis kertaa, eli jengii vissii ihan oikeesti kiinnostaa mitä mä teen työkseni :D Oon ammatiltani siis rakennusmaalari, mut täl hetkel työskentelen pienes huoltamokahvilas. Tykkään tosi paljo mun nykysest duunipaikasta, koska mul on kivat työkaverit ja rento pomo. Meil käy kivoi asiakkaita (paljon vakkareita) ja tykkään olla asiakaspalvelussa. Perus pullanpaiston ja kahvin keittämisen lisäks mun työtehtävii kuuluu autojen- ja muuttolaatikoiden vuokrausta. Ja niiden lisäks viel oon saanu tehä maalaushommii meijän pomon kautta. Sil on niil paljo kaikkii juttui, et töitä on kyl melkein niin paljo ku jaksaa tehä..Kivaa! :)
Poltatko tupakkaa?
En.
5 hyvää puolta itsessäsi?
Iloinen luonne, positiivinen asenne, pääosin reipas, luotettava ystävä ja välittävä ihminen.
5 huonoa puolta itsessäsi?
Super huono muisti, malttamattomuus, tuhlari..oho tää jäi kesken ku hyppäsin eka yli..eli sit viel ajattelematon ja äkkipikanen.
Haluaisitko lapsia, monta?
Haluisin ehdottomasti! Tosi monta!! :) Minimissään kolme. Mut jos samilt kysytään, ni se vastais enintään kaks.
Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
Eli 30-vuotiaana. Mul on KOLME lasta SAMIN kans ja me asutaa meijän rakentamas talossa tääl Lappeenrannas. Meijän lapset on tarhas ja koulus, joten mä oon työelämäs mun tulevan ammatin (jonka suoritan täs lähiaikoina toivottavasti) mukases paikas. Me ollaa onnellisii ja Sami on firman johtaja. Sit me matkustellaa paljon <3

Mitä lempinimiä sulla on?
Jensku, Jekku ja Iitu. Töissä yks asiakas sanoo mua Sampaks......mielenvikast!
Mikä on sun toinen nimi?
Ida Maria. Mut mun nimi lausutaa sillee 'jenna iida mariia', ihanku oisin joku ruotsinkielinen.
Millaisia hassuja/outoja tapoja sulla on?
Hmm.. No mä en esim voi ikinä käydä nukkuu, enneku oon kattonu kellon ja laskenu monta tuntii mahollisesti saan nukkuu. Ja siit tietty vähennetää aina se puol tuntii-tunti nukahtamisongelmien takii. Se on siis pakko tehä joka ilta. Sit meil on samin kaa tapana lässyttää kauheesti toiselle ihan huomaamatta. Se on meist molemmist ihan tosi ärsyttävää. Tai me sillee puhutaa jotenki vauvamaisesti ja jos toinen ei oo yhtää sil tuulella, ni se ärsyttää aivan sairaasti kuunella sellast shaissee :DD Tähä hätää en nyt keksi muuta.
Mitä kieliä osaat?
Huonosti englantii, viel huonommin ruotsii, surkeesti eestin keeltä ja muutaman sanan espanjaa. Oon toivoton kielissä.
Ootko ollu hyvä koulussa?
Ala-asteel normaali, yläasteel huono ja amikses hyvä.
Oletko ajatellut hankkia tatuoinnin, millasen?
Oon. En viel tiiä, muutaku et se on joku pieni teksti. Mä en ota itteeni luultavasti mitää kuvia, ainakaa mitää perus kukkii ja perhosii. Kaikki väritki on pois suljettuja. Tähti on sellanen ainut kuvavaihtoehto, mut tuskin otan sellastakaan. Mut sit ku keksin jonkun osuvan, ni otan tatuoinnin ihan ehdottomasti.
Osaatko soittaa jotain soitinta?
En sitten mitään. Eiku hei, osaan mä rummuista sen beat kompin!
Osaatko laulaa?
Vielä huonommin, ku soittaa.



Onko sulla ollut masennuskausia, jolloin on tuntunut ettei ole mitään iloa edes olla täällä?
Ei ikinä. Oon niin onnellinen hahha. Mut jos joku synkkä vaihe pitäis sanoo, ni yläasteella viihdyin tosi vähä himas, ku mun isoveli piti siel kauheesti kaikkii bileit ja en saanu olla rauhas ees omas huonees, ku ne keskel yötäki paukkas sinne. Silloin mietin, et ois helpompaa, jos Ville ois ollu jossain nuorisokodis. Ja ku en kauheesti ryypännykkää, ni hoidin sit vklp:sin niit lapsii ja yökyläilin kavereilla :)
Mikä on parasta mitä sulle on tapahtunu?
Kliseistä, mut ehdottomasti Sami.
Mikä on vaikeinta mitä oot joutunu kokemaan?
Se, etten saa olla isosisko mun pikkusisaruksille, joita löytyy jo viis. Nuorin on alle vuoden. Tää on mulle vaikee asia ja mua alkaa nytki vähä itkettää, koska oon tosi lapsirakas. Koskaan en oo halunnu mitää niin paljo, ku olla isosisko. Oonhan mä periaattees aina ollu,  mut en kuitenkaa oo saanu olla läsnä. Must se on niin väärin.
Tunnetko koskaan itseäsi epävarmaksi? Jos kyllä, niin millaisissa tilanteissa?
Tunnen! Silloinku pitää puhuu suurelle ihmismäärälle. Koulussa esim. kaikki puheet ja esittelyt luokan eessä. Ne oli ihan kamalii. Sit leireillä kaikki tutustumisjutut, ku piti kertoo kuka on. Amikses mua ei noi enää jännittäny läheskää niin paljoo, mut työharjotteluihin soittamiset jännitti sit niidenki eestä. Välil kirjotin etukätee lapulle mitä kaikkee pitää muistaa kysyy :D Olin niin kuset housussa ja punastunu, mut nyt vaa naurattaa seki. Kaikkeen tottuu ja kaikesta oppii.


LEMPPARIJUTTUJA

Mitkä on sun lemppari ohjelmat?
Ehdottomasti Greyn anatomia! Ja sit tietty oon aina seurannu salkkareit.
Mikä/mitkä on sun kaikkien aikoijen lempikirjat?
Oon aina ollu ihan superhuono lukee yhtää mitään, mut nyt parin vuoden sisällä oon löytäny sellasen kirjailijan ku Torey Hayden. Sen kirjat on loistavia ja ne käsittelee lapsipsykologiaa ja siis ongelmalapsii. Mut jos toi 'kaikkien aikojen' tarkottaa jotain lapsuuskirjoi, ni niist lempparit oli aristokatit, mowgli, pekka töpöhäntä ja mulan. Saduista se prinsessa ja herne.
Mikä on paras disney leffa?
En osaa mainita yhtä parasta. Pienenä suosittui oli aladdin, 101 dalmatialaista, topi ja tessu, lilo ja stitch, bambi, leijonakuningas ja pinocchio.
Lempiruoka?
Kaikki kanaruuat on aina ollu mun lemppareita. Kinkku-pekoni pasta kolmenjuustonkastikkeel on taivaallista. Tykkään kans sairaasti karjalanpaistista ja mureist kassler pihveistä. Myös fetalihapullat pannulla on hyvii. Uunilohi ja kanasalaatti on takuuvarmoi herkkuja. Perus makkarakeittoki maistuu aina. Melkein kaikki kotiruoka siis uppoo muhun. En vaa tykkää mistää murekkeista enkä perunamuusista. hyi.
Mikä on lempidrinkkisi? Mitä yleensä tilaat baarissa?
Tilaan aina mariannen, jos oon juomassa. Se on ykkösparas. Sit toinen herkku on mansikka margarita.
Mitkä täytteet valkkaisit fantasiapizzaan?
Lempipizza ois salami, feta, pepperoni, ananas, sipuli, tomaatti ja tuplajuusto.

Housut roikkuu, siks näytän hassulta.

Mitkä ovat 10 tämän hetken lempibiisiäsi?
Oho, tuli 13. Ne ei oo mitenkää paremmuusjärkässä, mut noi tuli nopsaan ekana mieleen. 


                                                         ♥:lla Jenna

10 kommenttia:

  1. Oih, ihana postaus <3 ja ihanat veisut ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)<3 Kuuntelen kyl ihan laidast laitaan kaikkee ;)

      Poista
  2. Vai, että rakennusmaalari! Itsekkin mietin samaa ammatia muutama vuosi sitten mutten koskaan ole saanut itseäni sille linjalle haettua :/ Tällä hetkellä teet ihan samaa duunia ku miä ;) haha.

    Kivat tämmöset kysymyspostaukset niin pääsee vähän paremmin tutustumaan suhun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se ;) Moni ei uskois ku oon muka niiiin pieni tyttö. Haha. Kantsii hakee, jos tykkää raskaast duunista ja hyväst palkasta! Niin teen, oon monta kertaa meinannu kommentoida sun töissä kerrottaviin teksteihin, et mä oon niiin samaa mieltä sun kans ja muaki ärstyttää samat jutut jne...mut en ollu paljastanu viel mun työpaikkaa, ni en sit voinu.

      Jep, nää kyl paljastaa ihmisestä paljon. Mä ainaki tykkään lukee muiden vastaavanlaisii juttui :)

      Poista
  3. Löysin sun blogin just äskön, lueskelin ja nyt on pakko kommentoida!
    Voin niin yhtyä moneen asiaan sun kanssa, oot jotenki samanlainen ku mä..
    Oon itsekkin pieni 156cm, terveellisistä elämäntavoista kiinnostunut, seurusteleva - seurustellut 16vuotiaasta asti ja ikää kertyy tänä vuonna 20vuotta, huono kielissä, lempparidrinkki marianne, pienenä ääretön peppi pitkätossu fani, huono lukeen kirjoja - lehdet on mun mielestä paljo mielenkiintosempia ku niissä on myös kuvii (:D) ja tän postauksen epävarmuus kysymyksen vastaus passas kans niin muhun, oon just samanlainen jännittäjä, en osaa soittaa ja laulanki nuotinvierestä - mut se ei mun laulamista silti hidasta :D, vuorotyö ja omistan myös superhuonon muistin, mutta perusluonteeni on positiivinen ja iloinen.
    Tähän listaan tulee varmaan jatkoa kun jatkan blogipäivityksiesi lukemista (?) :D
    Terv. Uusi lukijasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui tuli ihan kylmät väreet sun kommenttii lukiessa! Ihanaa, mut tosi outoo kuulla, et meis on NOIN paljon samaa :o Piristit jotenki mun tänhetkist migreenipäänsärkyy huomattavasti! Älä vaan sano, et kärsit myös usein päänsärystä? :D hahaha. Ei vitsit, miten iloseks tulin, kiitos sulle siitä :)

      Ja tervetuloa, jään mielenkiinnolla/kauhulla/jännityksellä oottelee mitä tuleman pitää :) Kirjotat sä blogia? Voisin kans olla kiinnostunu lukija ;)

      Poista
  4. Haha, migreeniä oon sairastanu kerran eläessäni, joten se ei täsmää :D
    Enkä tällä hetkellä kirjoittele blogia, mutta pienessä mielessäni haluaisin.. odotan kuitenkin ensin muuttoa isommalle paikkakunnalle ;) toivotaan siis, että saisin jatko-opiskelupaikan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luojan kiitos :DD noei..pidetään siis peukkuja opiskelupaikasta! ;)

      Poista
  5. Unohdin aiemmin kertoa niin pakko tulla uudelleen kommentoimaan, että parhaan ystäväni nimi on myös Riikka :D ihan outoo miten meissä voi olla näin paljon samaa, wow

    VastaaPoista