Sivut

tiistai 19. maaliskuuta 2013

Kyläilyä

Sanon nyt ihan ensiks jo, etten kerenny eilen missääään välissä vastata niihi kysymyksiin. Enkä kerkee tänää enkä ainakaa huomennakaan. Tääki on nyt ajastettu postaus, koska oon vaa töissätöissä. MUTTA viikonloppu mul on taas pitkästä aikaa vapaa, jolloin satavarmasti mul on enemmän aikaa tälle blogille :)
Eilen tosiaan käytii Samin siskon poikaystävän/avomiehen tai mikskä-ne-ikinä-toisiaan-kutsuukaan, nimppareilla. Siel oli tarjolla vaik mitä ihanaa hyvää. Sokeria, rasvaa ja kaloreita tänne vaan! Herkkuperse tykkää,  ku  saa molemmille pakaroille vähä lisää hyllyvää. Not. Nautiskelin kuitenki täysin siemauksin. Hei haloo, siel oli sacherkakkuu, voileipäkakkuu, täytekakkuu, pikkusuolasta ja kuumaa kaakaoo, uh ihanaa <3


Noi Samin inttikamat melkein sopi mun vaatetuksee. Nyt on tyylikästä, vai mitä sanotte? Ja oli miten oli, sami on aina mun poikaystävä eikä mikää avopuoliso, kunnes se kosii mua ja mennää naimisii. Sit vast siit tulee mun mies. Siihen asti me ollaa tyttöystävä ja poikaystävä eli aika tosi kauan :D

12 kommenttia:

  1. haha vähä oot söpö nois inttikamois! :) heh, mua itteeni kans naurattaa noi avopuoliso/avokki nimikkeet =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en oikee osaa kans käyttää niit, ei niinku tuu yhtää luontevasti :D

      Poista
  2. Haha eikö toi kakku ookin Pirkka lehdestä :P niin söpö!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä vaa tiiä! Voi hyvin ollakki, koska ne sano ottaneensa kerranki ohjeen lehestä eikä netistä :)

      Poista
  3. Nam, nam...:P Niin söpö tuo kakku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! :) mä en vaa kauheesti tykkää noist täytekakuist, mut tota oli tietenki maistettava sen söpöyden vuoks ;)

      Poista
  4. Hehe vähä näytät pikkuselta nois intti kamois :D Oioioi mitä herkkuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on ne kyl kieltämättä kokoo liian isot :D

      Poista
  5. söppänä :-3 Itsekkin miellän poikkiksen poikaystäväks vaikka ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä, avopuolisi on tyhmä sana :D Vaimo on sit hyvä, kesällä 2014 häät hihi jahka hän armeijasta kotiutuuu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiii ai meette naimisiin, ihanaa ja onnea! :)

      Poista
  6. Ihania herkkuja ja hyvin pukee sua nuo armeijakuteet ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli kyllä niin ihania! Haha kiitos ;)

      Poista