torstai 14. maaliskuuta 2013

Kiireetön aamu

Huomentaaaaa! Voi vitsit miten hyvä fiilis mulla on nyt :)) Ilonaiheita tällä kertaa on eilinen tarpeeseen tullu vapaapäivä, blogin uudet ihanat lukijat (tervetuloa), kannustavat kommentit edelliseen masukuva postaukseen, aurinko, ja eiliset onnistuneet treenit!

Eilen tosiaan vietin mun viikon ainutta vapaapäivää ja kerkesin käymää kaks kertaa salilla jumpissa (Bodyattackis ja spinningis), siivottuu tän kaatopaikaks muodostuneen kämpän, suorittaa kauppareissun rauhassa ja tein viel monen päivän ruuanki valmiiks, jes. Kuitenki ehkä paras asia oli se, ettei tarvinu mennä minuuttiaikataululla vaan tietosesti laiskottelin koneellaki pitkän tovin.


Mun lempi aamupala on ehdottomasti puuro raejuuston ja mustikoiden kaa. Se on ihan taivaaaaaallisen hyvää! Omomomom..Jos ette oo kokeillu, ni suosittelen. Mitkä on teijän lemppareita? Miten te syötte puuronne? Ois kiva tietää, jos vaikka sais uusii vinkkejä ;) Nyt mä kuitenki käyn ton puuron ja teen kimppuun, jonka jälkeen alan valmistautumaan töihin lähtöön! Ihana aamu 

Ps. Muistakaahan laittaa kysymyksiää tulemaan tänne :)

10 kommenttia:

  1. En tykkää puurost :( mut työkaveri pisti aina kaurapuuronhiutaileiden päälle hunajaa ja banaanii. Se kuulema oli hyvää. :D myslin kaa voisin itekki kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihan hyvältä ;) täytyyki kokeilla!

      Poista
  2. Ostan kaupasta mangososetta puolen litran purkissa hillohyllyltä ja sitä sitten tuikkaisen puuron joukkoon :). Siellä on myös monia muita soseita. Sopii jogurttiinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mangosose on mun lempparia! Puuron kans en oo kyl sitä syöny, just jogurtin ja maitorahkan kaa. Hmmm pistän korvan taakse :))

      Poista
  3. Oih miten näyttää hyvältä tuo puuroannos! :) Mää oon koittanu innostua enemmän puuroista, mutta en oo ihan syttyny vielä! Parhaiten menee marjojen ja kiivin kanssa :P Nam, nam...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, mä en taas vois kuvitellakkaa aamua enää ilman puuroo :D

      Poista
  4. Hei kiva blogi aloin seuraamaa anonyymisti :) mikä oot muuten ammatiltas, luin kaikki postaukset ja puhuttiin melki jokasessa töistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha voi ei puhunko mä aina töistä?? :( mä ku oon yrittäny taas olla puhumatta siitä :D mun ammatti on ihan eri missä nyt työskentelen. Vastailen sit siinä kysymyspostauksessa.

      Poista