Sivut

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Eka tulee talvi, sit tulee kesä.

Kovasti ne on nyt uutisis väittäny, et kevät jäis tänä vuonna kokonaa pois. Nyt eletää kuitenki maaliskuuta, joka on kylmin 50 vuoteen. Pyh ja pah! Jos mennää ajassa vuos taaksepäin, ni mä fiilistelin ekoi kevään merkkei huhtikuun alussa. En maaliskuussa. Ihmiset on nyt jotenki ihan sekasin, et koska se kevät oikee tulee vai eiks sitä tuu ollenkaa. Kyl mun mielest nyt ollaan jo keväässä, oon monena päivänä pärjänny pelkäl nahkatakillaki. Aurinko paistaa heti aamusta ja pimeetäki tulee vast siin kuuden seittemän aikoihin. Autotiet on jo pitkin matkaa ihan sulat ja lumialueet loskaantuu. Näkisittepä vaa kuinka likanen meijän auto tälläki hetkellä on! Malttia ihmiset, koht saa pukee jo bikinit päälle ;)


Melkein on samanlaiset asut, muttei ihan. Kivaa ku nyt voi pukeutuu jo vähä vapaammin, eikä kaikkii vaatteit tarvi piilotella sen paksun untuvatakin alla. Kaivoin kaapistaki jo vähä kevyempii vaatteita ja kenkii. Esim noi viimevuoden kiilakorolliset lenkkaritki on taas käytössä jeeeeee :)

Viime viikonlopun vapaat sekotti kyl mun unirytmin ihan täysin. Tästä syytän ainoastaan Samii, koska olihan sen synttärit ja siks nukkumaanmeno venyki superpaljon baarireissun takii. Ja nyt tän alkuviikon oon jatkanu tän väärän rytmin noudattamista nukkumal sinne 10-11 asti. Kukaan ei tietenkää enää pakota mua valvomaan....nytki kello on jo lähemmäs 00.30. Aamulla onneks seiskan herätys, ni pääsee nappaamaa siit oikeesta rytmist kiinni. Hyvää yötä 


18 kommenttia:

  1. Toi pipo sopii tohon tosi hyvin :) Tykkään muutenkin!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti. Mä oon ehkä vähä tällänen simppeli pukeutuja :D

      Poista
  3. Ihanat nuo kiilakorkolenkkaritkin ;) Taisin viime vuonna itsekkin metsästää tuommoisia, mutta oikeaa kokoa ei vaan löytynyt! Kaikki pikkukoot oli jo menneet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ;) Joo pikkukoot menee aina tosi nopsaa, pitää olla haukkana! Mä tosin en suunnitellu noiden ostamista ollenkaa..ihastuin niihin sattumalta samal ku kiertelin kauppoja ja mun oli pakko saada ne<3

      Poista
  4. Jep kyl tuol munki mielestä jo kevät on! Itekki oon pari kertaa käyttäny jo nahkatakkii ja tennareita :3 Ootpas ollu nättinä taas :)

    VastaaPoista
  5. Such a lovely post, I like these pictures so much! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    VastaaPoista
  6. Ihanat asut! Tuo pipo passaa sulle kyllä niin nätisti, ihana! :) <3

    VastaaPoista
  7. Ihanan muhkea tuo kaulahuivi! :) Itekkin yritin tänään raahautua ulos nahkatakissa mutta jänistin sitten loppujen lopuks, vielä on liian viileetä mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäki oon vaan plussakeleillä rohkaistunu ja aina tarennu. Vaik en oo mikää kuumaverinen, enemmänki vilukissa. Nytki mittari näyttää sellasii lukemii, ettei malttais millään olla sisällä :)

      Poista