Sivut

perjantai 1. helmikuuta 2013

Yleisesti tästä vuodesta

Näin se vaan on taas vuoden eka kuukaus plakkarissa ja kovaa vauhtia mennää kohti kesää! Ei enää montaa kuukautta siihen, et Sami tulee pysyvästi kotiin. Tai nyt mä ehkä vähän liiottelin. Onhan siihen nyt kuukausia, mut kuitenki yli puolen välin mennään, jeeeee  Jos mun tsemppi ja motivaatio liikuntaan pysyy yhtä hyvänä ku nyt, ni voi olla et jotain kehitystäki saattais tapahtuu.

Kuvat weheartit

Tää vuos tulee muutenki kokonaisuudessaan olemaan muutosten vuosi. Niinku viime vuosiki oli, haha. Mut täs elämänvaihees vaan tapahtuu niin paljon uutta ja jännää, et varmaan seuraavat kolme vuotta eletään aika hektistä aikaa. Samin kotiinpaluun lisäks tänä vuonna tapahtuu kaks (ehkä kolme) suhteellisen isoo asiaa, joita on pitäny miettii ihan ajan kans ja kunnolla. Mut niistä sit lisää loppuvuodesta, NYT mul on paljon aikaa treenaamiselle, mulle, mulle ja vain mulle. Hihiiii. Nautin tästä täysin siemauksin ja oon oikeestaan aika tosi onnellinen täl hetkellä...vaik loppuvuodesta oon ehkä vieläkin onnellisempi! Onnellisin.

 Ihanaa helmikuun alkua kaikille 

6 kommenttia:

  1. Oi että, tsemiä reeneihin :) älä ressaa niistä äläkä muustakaan silti liikaa=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) En stressaa en. Ei mul oo tapana :D

      Poista
  2. Älä vaan sano, että saatte lapsen :D. Olisin hippasen kade, no ei vaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei saada :) Ilmeisesti sulla aikamoinen vauvakuume?

      Poista
  3. Onnea treenaamiseen :) Saisinpa itekki ton innostuksen , maanantaina mullaki kutsuu sali :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl se sit jossain vaihees iskee itse kullekki! Viime vuoden lopus mua ei kyl jaksanu yhtää kiinnostaa mitkää salijutut, mut nyt taas vuoden alusta on hyvä tsemppi päällä :) Hieno juttu! Onks sul mitää jäsenkorttii?

      Poista