Sivut

maanantai 11. helmikuuta 2013

Viikonlopun meininkejä

Helooou ja kotona ollaan taas! Maiseman vaihdos totta tosiaan taas piristi kummasti, vaik oonki nyt ihan superväsyny. Mut sillee eritaval piristi, pidempiaikasesti, noh kyl te tiedätte :) Aina pitäs vaa varata viel yks vapaapäivä himas hengailuu, ni kerkeis kunnol palautuukki.

Ja sitten pitkä ja kuvapainotteinen kooste viikonlopusta :)

Lahti

Kierreltii vaatekauppoja Triossa, kahvittelin ja juorusin mun vanhan asuntola kaverin kaa (joka oli laihtunu ihan superisti, wau!!!), ostin uudet dr.denimit, Riikka sai vihdoin meijän vanhan sängyn, herkuteltii juusto-pekoni piirakalla ja omenarahka muffineilla sen olkkarin lattialla ja kirottii lahden "ei saa kääntyä vasemmalle"- liikennemerkit alimpaan helvettiin. 


Nyt lähti mukaan siis tummansiniset dr.denim plentyt. Mul on jo vastaavanlaiset mustat ja vaaleensiniset, mut ne vaaleensiniset on kissyt eli matalavyötäröiset. Mä oon niin rakastunu näihin. Ei purista, vaik on tiukat, eikä löysty vaik pitäis joka päivä. Mut täs kuvas ne puristaa mun pyllyn turhanki lättänäks....

Loviisa

Yövyttii siel molemmat yöt mun äidin hyvis hoivissa, pizzaa, lasagnee ja omenapiirakkaa uh, ihanaa, uh. Yritin nyt siis imitoida epätoivosesti putouksen Karimia, jos joku ei ymmärtäny. Hellin meijän 15v kissavanhusta, näin mun isoveljiä, siemailin sivistyneesti viiniä koko pullollisen, vietettiin hauska tyttöjen ilta mun lapsuudenystävän/koulukaverin kaa, hölötin ääneni käheeks ja tanssin hiki otsalla baarissa, kävin moikkaa meijän Jimi kaverii ja sen 4kk:sta junioria sekä nukuttii Samin kaa molemmat yöt tosi lähekkäin ja oltiin onnellisia.



Porvoo

Podin pientä krapulaa ja napsin särkylääkkeitä, käytiin Lauralla ja Jonaksella syömässä superihanaa pastaa ja suklaapähkinä kakkuu ja sit lähettii himaa.


Kotimatkalla pysähdyttii kauppakeskus Veturissa ostamas iltapalaa, Samille kengät, mulle treenihousut ja juomapullo. Siis oikeesti vihdoin sain aikaseks hankittuu ihan oikeen juomapullon!! Miten seki on muka ollu niin vaikeeta? Mul oli ennen salil mukana aina vaa perus limpparipulloi, mitkä osottautu korkin auki kiertämisen vuoks äärettömän huonoks ja hitaaks vaihtoehdoks ryhmäliikuntojen sikanopeil juomatauoilla- mut ei enää, jeee!!


Esittelen ne mun ostokset joskus myöhemmin, ku en näköjää ollu kuvannu niitä. Sit illalla vein Samin takas inttiin ja tulin kotii itkee. No ei vaa, tulin tekee tätä postausta ja skypettää ylläri pylläri Riikan kaa :DD Nyt mä nukahan näille näppiksille eli öitä! 

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja tosi hyvän näkösiä ruokia! Namnam :D tuli hirrrrveee nälkä......
    Kivat noi uudet pökät! :) mun pitäs ostaa kaikki farkut uusiks ku lantio leventyny nii paljo et vanhat farkut ei mee kiinni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja sapuskat kyl uppos paremmin ku hyvin ;) No sit vaan farkkuostoksille! Kantsii sovittaa noit samoi ku mulla :)

      Poista
  2. Ooo dr.denimit on kyllä parhaat housut ikinä :--D Haluan ne joka värissä!

    VastaaPoista
  3. Noi drdenimit on ihan sairaa hyviä "farkkuja" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan siis kaikki asiasta samaa mieltä :)

      Poista