Sivut

tiistai 5. helmikuuta 2013

Runebergin päivä

Haudi hau ja hyvää iltaa vaan! Kotiuduin töistä tossa 21.30 maissa ja par'aikaan täs skypettelen Lahti-Riikan kaa. Meil on aina tällee iltasin tapana hölöttää tääl tai olla hölöttämättä. Kuhan linja on auki ja nähään toisemme haha. Nyt on ollu kyl poikkeuksellisesti aika monta iltaa ilman skypettelyä erinäisistä syistä johtuen. No mutta kelataampas tän päivän aiempiin meininkeihin...alotan vaikka kuvakollaasi pläjäyksellä, ku en keksi sanoja. Aivot ei valitettavasi toimi tähän aikaa illasta enää.


Elikkä kävin kahvilla mun ihanan työkaverin kaa ja tilasin jätskikaakaon. En muista mikä Marian juoma oli, mut joku kahvijuttu kuitenki. Sit mä ostin aika kivat kengät Dinsko:n lastenosaston aleista. Niis on tommonen söpö kukkakuosi sisäpuolella ja "love"- teksti ulkosyrjässä. Aika söpöö. Illalla kruunasin mun päivän ihan oikeella runebergin tortulla ihan vaan sen takia, koska en muistanu enää miltä se maistuu. Mul oli sellanen muistikuva, ettei se olis hyvää, mut hyvin uppos! :) Nyt pitää mennä nukkumaa, et jaksan herätä aamulla! Mul on kauhee valinnanvaikeus meenkö vatsapakaraan vai spinnii. Hmmmm.

Hyvää yötä <3

- Jenna

11 kommenttia:

  1. Vähän kivat nuo kengät ja ei kyllä hinnalla pilattu :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Niiiiimpä, hyvä heräteostos.

      Poista
    2. Hmmmm mistäköhän sana 'heräteostos' tulee. Heräte. Mitä se ees tarkottaa. Googlasin nopsaa ja synonyymit sille on: virike, yllyke, kiihoke ja kannustin. Mä tein vissii tänää hyvät kiihokeostokset, hahaha! Jjjooo meen nukkumaan, mitä mä ees kelaan :D

      Must parempi sana ois vaik yllätysostos, koska en tienny tekeväni kenkäkauppoja tänään...Mut heräte, mihin mä muka heräsin? Okei joo nyt mä hiljenen, ettei mun tyhmyys paljastu. Ainakaa kokonaan.

      Poista
  2. Tosi kivat kengät! :) Mäkään en oikein noista runebergin tortuista tykkää :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiitti :) No mä siis tällä kertaa tykkäsin! Mut onhan se maku kieltämättä aika mielipiteitä jakava.

      Poista
  3. http://itsyourstoryy.blogspot.fi/2013/02/new-blog-love.html Tuolta löytyy 'tunnustus' :)

    VastaaPoista