tiistai 19. helmikuuta 2013

Pohdintaa terveellisemmäst elämästä

Päätin eilen, et oisin voinu palata tänää normaaliin arkeen ja herätä aamul salille. Ja koska mä oon jo parantunut parantumassa, ni oisin ihan hyvin voinu alottaa vaik vaan zumballa. Mut ei, kaikki ei ollu asiast samaa mieltä, joten siirsin treenit vast huomiselle. Ärsyttää tää himas makoilu, pää hajoo. Taas tuli neljän päivän tauko, mut ei voi mitään. Tuloksii on silti syntyny! :)

Täst on joku kuukaus ku päätin, et joka viikkoset mäkkäri safkat, herkuttelut ja laiskottelu saa riittää. Viel uuten vuotena mulle ei tullu sellast "pakko alottaa terveellisemmät elämäntavat"- fiilistä, mut tammikuun puoles välis aloin olee jo aika kypsä mun syöpöttelylle ja saamattomuudelle. Olin oikeesti aika huoleton kaiken suhteen. :D Enkä muutenkaa tykkää laatii mitää lupauksii, mut tavotteita multaki kyl löytyy- tosin ilman aikarajaa. Ja koska mä en oo mikää himoliikkuja, en myöskää käytä mitää sykemittareita enkä laske kalorikulutusta, mut en mä silti koe olevani ihan tyhmäkää. Maalaisjärjel voi päätellä vähä paljo liikkuu ja miten syö. Mä en myöskää oo mitannu mun vyötärön lukemia tai mitää muitakaa lukemia, koska mä en laihduta enkä koe sitä mulle tärkeeks. Kuvat mä silti otin. Edestä, takaa ja sivulta. Nyt kuukauden pääst otin uudet kuvat ja HOLE FUCK, mä huomaan eron, Samiki huomaa eron (:DD). Ihan selkeesti. Vitstit et tulin hyvälle tuulelle siin ku vertailin tänää niit tuloksii. Ja takanaki on vast vähä yli kuukaus. 


Miten mä sit oon muuttanu mun tapojani?

Mähän siis oon edelleen syöny karkkii, suklaata, sipsii ja leivoksii. Joka viikko. Eilenki Sami toi mulle kaks juustohampparii. Viime viikonloppuna mä olin baarissa. Kuulostaaks pahalle? Ei ainakaa must, ku oon muutenki tällänen herkkuperseilijä, haha. Pitää vaa muistaa se kohtuus. Käyn 3-5 kertaa viikos salilla eli liikun keskimäärin n. 4-6h viikos. Syön usein, pienempii annoksii ku ennen. Oon vähentäny hiilareita ja lisänny maitorahkat, mehukeitot, aamupuurot, marjat ja luonnonjogurtin mun ruokavalioon. Siinä se. Mul ei oo karkkipäiviä, enkä kiellä iteltäni mitään. Paitsi tietty silloin, jos joka päivä tekee mieli jotain pientä hyvää. Ainii, ja juon paljo vettä. Ei oo paha.


- Jenna

6 kommenttia:

  1. Tolleen sen pitää mennäkin! Ei saa olla liian ankara itselleen.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nii. Tai ei ainakaa täs tapaukses. Kyl mä sit ymmärrän, et on vähä tarkempi jos oikeesti on se 40kg ylipainoo :D Mä vaan elän terveellisemmin, en laihduta.

      Poista
    2. No joo totta.. Mulla olis kyllä pari kiloa tiputettavaa mutta toisaalta keskityn mielummin kropan kiinteyttämiseen.. Turhaa sitä vakaa on kattoo ku peili kertoo paremmin. :)

      Poista
    3. Jep. Kyllähän ne pari kiloo siin kiinteytyksessä tippuu helposti :)

      Poista
  2. pistä kuvia tuleen! :) kiinnostais nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eheh, en. Otin kuvat itteeni varten eli pällistelen niis pelkis stringeis ja urheilurintsikois :DD Ne ei tosiaan oo julkasukelposia. Mut jotain joskus voin lisätä, sit ku oon kiinteytyny paljon.

      Poista