lauantai 2. helmikuuta 2013

Melkein kuin vapaapäivä

Moikkamoi :) Mun viimeyön unisaldo on aika vähänen eilisen iltavuoron ja tän päiväsen aamuvuoron takii, joten aika yliväsyneenä ja nauruherkkänä mennään! Hihihiiihahahahaahohohoo. Voisinki siks nukkuu päikkärit, et jaksan hengailla koko päivän. Tää tilanne on muutenki vähä outo, ku yleensä pääsen töist vast illalla pimeen aikaa, mut nyt mul ois koko päivä viel eessä. Aika kivaa. 
Mul on tänää myös välipäivä treenaamisestaki, joten salillekkaan en aio mennä. Vaik toisaalta tekis ihan hirveeeesti mieli mennä zumbaan....Sitäpaitsi mul ois aikaaki. Mut ei, mä meen vast huomen. Käyn kokeilee mulle viel täysin uutta LatinSport:ia, hihii. Kropan täytyy antaa välil myös levätä ja lihasten palautuu. Ja nii, oon ihan jumissa niskoista pohkeisiin asti, et ihan hyvä ottaa tänää rennosti! Sekin on aika kivaa.

Illal meijän piti mennä saipa pelii, mut se peli kerkee alkaa ennenku Sami ees pääsee iltavapaille, joten en mee siis sinnekkään. Näin täs nyt näköjään vaan kävi, et kaikki suunnitelmat ja velvotteet peruuntu eli nautitaan sit Saminkaa vaan toistemme hyvästä seurasta ja silleee 


Enkä kyl pistä vastaankaan..meijän yhteinen aika ku on himassa nykyään niiin vähästä. Oon jopa aika ilonen, ku kerranki satutaan samaan aikaa olee 'vapailla'. Jeah. 


- Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti