lauantai 16. helmikuuta 2013

Kuollut lahna

Kipeekshän sitä sit tultiin, jes. Tää tajuton flunssa vie mun kaikki voimat, enkä jaksa tehä yhtää mitää enää töiden lisäks. Sinnekkää en todellakaa jaksais mennä, mut pakon omasta pystyy näköjää mihin tahansa. Nenä ruvella, pää tukossa ja silmät turvoksissa heiluttelen sitä kuuluisaa valkosta lippua.


Pääsin tos vähä reilu neljä tuntii sit töistä ja tajusin, etten ollu syöny koko päivänä ku aamupuuron ja piltin. Asia korjattiin onneks nyt illalla, ku SAMI TEKI meille tortilloja ja lämmitti saunan ♥ Mä tietenki makoilin sohvalla ja kattelin putousta...


En oikeesti oo koskaa kipeenä, enkä siis muistanu kuinka heikoks se ihmisen vetää. Mun parhaina kavereina on siis nyt pari päivää toiminu pehmee sänky, särkylääkkeet ja vihreä tee. Ja nyt uutena tulokkaana vissiinki  toi ihana korvatulehdus, pus pus. Ei mulla muuta! Eiku yks juttu. Tost tokast kuvasta. Mun oli iiihan pakko ikuistaa Sami keittiössä ruuanlaitto hommissa. Kattokaa nyt ku toinen viel seisoo niin ryhdikkäästi, ai että. Reipas poika!

- Jenna

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kovasti yritän, onneks enää yks työpäivä ja sit kaks vapaata! <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Jep ;) se oli siis sarkasmia ja olevinaan hauska vitsi.

      Poista
  3. Koita parantua!

    Sitä on nyt liikkeellä, meilläkin herra sairasti influenssan ja kuume nousi 39 asteeseen eikä tuo oo ikinä kipeenä :o. Ollut seitsemään vuoteen. Itse kans siinä sivussa pienessä flunssassa. Onneks ei pahempaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, ikävä kuulla :( on joo näköjää liikenteessä...mulla se on menny alilämmön puolelle.

      Poista
  4. Pikaista paranemisä,mutta todella ihailtavaa että olet mennyt silti tihin.Vaikka ite aina toivon ,että jos on kipeenä ni porukka tajuisi pysyä kotona.Mutta tieän että se ei aina ole mahollista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule mä tekisin mitä vaan, et saisin jäädä himaan! Ei sitä koskaa kerkee parantua, jos ei saa kunnolla levätä :/

      Poista