sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Ens kesän festarit

Unohin kokonaa kertoo ehkä kivoimman jutun aikoihin. Nimittäin varasin Pipefesteille mökin himokselta! Oon aina ollu aika kova festareil kävijä, mut jostain syyst viime kesänä en päässy yhillekkää. Lue: Sami meni inttii ja mä olin kesän duunis.Mut nyt mä oon töis ainaki ens talvee asti eli ekaa kertaa ikinä ei tarvi stressaa kesätöist ja Samiki pääsee sit kesäl intist, ni me mennää ainaki sit noille Pipefesteille. Oltii siel toissakesänäki ja ne oli ehkä parhaimmat bileet ikinä!


Syötii paljon, juotii liikaa ja juhlittii täysillä. Jätän ne parhaimmat kuvat kuitenki julkasematta, ettei kenenkää silmii satu. Mä oon muuten hirveen huono ryyppäämää, varsinkaa kahta päivää putkeen, joten jätän sen varmaa suosiolla välii ens kerral. Nii siis sen putken, en ryyppäämistä, haha. Ei vitsi ihan sika siistii, olis jo kesä. Mä niiin otan aurinkoo joka päivä, ku teen silloinki varmaa enimmäksee iltavuoroo. Haluun olla neekeri.

Ootteks te käyny pipessä tai mihi bileisii aiotte suunnata kesällä?

6 kommenttia:

  1. Oooii vitsiii! Täytyy törmää siel, meki ollaan meinaa menos! ;) Olis jo kesä! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii, nähää siis siellä ;) Älä vaan!!

      Poista
  2. Mä en osaa yhtään käydä festareilla, kun en kestä just sitä juomista!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaaa :) ai et kestä ku kaikki on kännissä vai et kestä ite juoda? Mul tulee aina darra, joten juon varmaa vast vikana iltana, ettei pe ja la mee sit koomassa. Ne oliki kolmen päivän festarit :D

      Poista
  3. haha ihana tuo toinen kuva! :D ja aika mahtavan näkönen mökkki! :)

    whenifounduifoundmyself.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitti :) joo se mökki oli kyl huippu!

      Poista