Sivut

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Chinese food

Käytii tänää tyttöjen kaa kiinalaisessa ja voi luoja mä söin itteni ähkyyn. Mun maha turpos äärimmäisyyksiin ja kotona pällistelin mun 'raskausmahaa' peilin eessä naureskellen. Ruoka oli kyllä siis erittäin hyvää, suoraan sanottuna ihanaa, mut aivan liian kallista. Mun mielest 16-17e on aika suolanen hinta buffetista, vai oonko muka ihan väärässä?


Söin kaikenlaisii kanoja ja possuja eri kastikkeis ja riisii plus muutaman friteeratun jutun. Kaks lautasellista uppos hyvin ja jälkkäriks viel hedelmii ja superhyvää mansikka-vadelma rahkaa, nam!♥ En ollu kerenny koko päivänä syödä ku aamupuuron, piltin ja riisipiirakan, koska töis oli kauhee kiire, joten mun kuuden tunnin ateroimistauko menee täysin sen piikkiin. Sit nälkäsenä apinana ahmin ja oksensin. Ja ei, mulla ei oo bulimiaa, olin yksinkertasesti vaan ihan äärimmäisen täynnä. Niin täynnä, ettei tarvi taas pitkää aikaa olla. Kyl heti huomaa jaksamisessaki ton säännöllisen ja epäsäännöllisen sekä terveellisen ja epäterveellisen syömisen tuoman fiiliksen, vai mitä? :) En meinannu milläääään enää jaksaa nousta sohvan pohjalta vatsapakaraan, mut sain ku sainki itteni liikkeelle. Tosin koko viikko meni muutenki aika iisisti noiden treenien osalta:

(2x vatsapakara, 1 salitreeni ja 1 zumba)

...mut ens viikosta tehää sit paljo parempi, mikäli mä kerkeen kaikelta kiireeltä! :) Huomenna alkais taas uus viikko vapaapäivän merkeissä onneks, hyvää yötä 

10 kommenttia:

  1. Ohhhoh.. On kyllä ollut kallis! Varsinkin kinkki-ruoasta!!! :D mutta hyvältä näyttää, mums

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut onneks ei tuu kovin usein käytyy :)

      Poista
  2. Oi hyvän näköstä! Tosi kallista kyl, Lohjalla on buffet alle 10€

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii mun mielest kaikkialla on :) Ehkä toi oli jotenki tasokkaampi tai jotain...

      Poista
  3. Rupes maha kurnimaan,kun kattoi tätä annosta.Olis niin kiva mennä ystävien kansa ravintolaan syömään,mutta kaikki on jollain laihdutus kuurilla. :(
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eiii :/ se on kato tää aika vuodesta, ku jengi intoilee :D

      Poista
  4. Nam! Itekki oltiin just kiinalaisessa :)

    VastaaPoista
  5. Oi mitä ruokaa, tuli ihan nälkä tota katellessa!:)

    Ja btw, haastoin siut miun blogissa:
    http://carpe-that-fucking-diem.blogspot.fi/2013/02/pintaa-syvemmalle.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se oli kyl kieltämättä aika hyvää!

      Okei, täytyy perehtyy asiaa paremmal ajalla :)

      Poista