torstai 24. tammikuuta 2013

Viikon ainoa vapaapäivä

Nukuin ihanat 11h viime yönä, ku päätin et vapaapäivän kunniaks en laita herätystä! Vaik teen pääsääntösesti iltaduunia ja voisin huoletta nukkuu vaik joka päivä sinne 12-13 asti, ni en tee niin. Enää. Mun on pitäny muuttaa koko tätä rytmiä (marraskuun lopusta asti) mun työvuorojen takii ja nyt voin sanoo et oon aika hyvin onnistunukki siinä.


Ennen

nukuin niin myöhää ku nukutti, kävin suihkussa, söin ja menin töihin. Klo 21.30 oon himassa ja päivä ohi. Tosi siistii. (tätä kesti siis joku kuukaus, ei onneks enempää)

Nyt 

mä herään aamusin salille, jonka jälkeen kerkeen tehä samat jutut ku ennenki ja paljon paljon muuta!  Kaiken lisäks oon tosiaan paljo pirteempi. Tuntuu, et nyt mul on aikaa oikeesti kaikelle (myös päikkäreille, jos tarve vaatii). Mun pitää siis käytännös hoitaa kaikki asiat ennen duunia, koska puol kympin aikaa illalla ei paljon kaupungilla käydä.

Tänää oli ihanaa herätä siistiin ja puhtaaseen kämppään, jonka siivosin varmuuden vuoks jo eilen (3h!!!), koska oli pien mahollisuus, et oisin joutunu tänääki töihin. MUTTA EN JOUTUNUT! Muuttelin tääl myös vähä järkkää, joten senki vuoks mul on hirveen hyyvä fiilis. Meil on myös uus matto, jonka toin mukanani meikkivoide ostoksilta toissapäivänä ja joka myös tuo tänne pikkasen uutta ilmettä. Aiai ku mieli nyt lepää :) Ja se matto. Se oli -70%, ni en voinu jättää sitä tietenkää sinne. En millääään, vaikka ei ois ollukkaan ylimäärästä. Mut 139e 40e on naurettava hinta täst 160x230 kokosest nukkamatosta:


Vaik oot kuinka köyhä tahansa, ni aina nyt yhen maton voi ostaa vai mitä?! Sami vähä naureskeli asialle, mut  mä veikkaan et se kuitenki tykkää lopputuloksesta. Tai oikeestaan mä tiedän et se tykkää. Parempi tykätä. Ja nyt ku tääl on siistii, ni mä voisin alkaa vähä sotkee ja järkkäilee kaappeja. Se vie aikaa ja se vaatii kärsivällisyyttä. Mut mä luulen, et tänään musta on siihen. Ja mä toivon, et iltaan mennessä meil ois siistii myös sit niiden ovien sisäpuolelta. Ja jos mä siinä onnistun, voin hyvillä mielin sanoo itteni olleen reipas tyttö. Kävin tänää jo salilla ja illalla ois  viel kuntonyrkkeily. Sit johonki rakoon on iiihan pakko sovittaa pien aika myös kahvittelulle Nooran kaa. Se maailmanmatkaaja on saapunut 5kk:n dubain reissulta ja meil on sata asiaa vaihdettavana!

 Nyt painelen suihkuun ja ulkona paistaa aurinko 

7 kommenttia:

  1. Oisin kans ehdottomasti ostanut ton maton, jos tuohon hintaan olis ollu :). Sillä verukkeella toki, että oon töissä ja mulle tulee aina kerran kuukaudes lisää rahaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ei toi oikee tost halvemmaks voi mennä! Niii onneks mullekki tulee 2x kuukaudessa :)

      Poista
  2. Heii kiva matto! :) mä oon kans ennen ollu pitkään nukkuja.. En ees herätys kelloon heränny vaan käänsin aina kylkee.. Kotona ku asuin nii äiti joutu aina repii mut ylös sängystä ja kouluun :D
    Nykyään herään kun tyttö kitisee mut j on monesti myöhästyny sen takii ku minä unissani sammutan kellon :D hups....

    VastaaPoista
  3. No oli kyllä kannattava ostos tuo matto. Ja niin kivan näköinenkin ja onhan se aika hyvä ja hyödyllinenkin ostos.

    VastaaPoista