Sivut

torstai 10. tammikuuta 2013

Tervetuloa

Oon miettiny mun vanhassa blogissa pitkään sen kohtaloo ja kokonaan uuden blogin alottamista. Ku mun järkkäri täl viikol päätti saapua, ni mä päätin myös perustaa tän blogin. Vanhan on aika poistuu kuvioista viikon/kahen sisällä. Nimi pysy samana, koska se on mun mielest just hyvä. Mut tää ulkoasun säätäminen oliki astetta vaikeempaa ku mitä muistin. Vaikka toteutus onki aika yksinkertanen, oli sen säätäminen kaikkee muuta ku yksinkertasta, hahah! Eikä tää kyllä vieläkääään oo täysin sitä mitä haluun, mut pikkuhiljaa :)

Tää mun uusi blogi sisältää aikalailla samoi juttuja ku ennen, nyt vaan paremmilla kuvilla ja ehkä hieman kokeneempana kirjottajana. Siis ehkä. Ja se "aikalailla samoi juttuja ku ennen", tarkottaa siis kaikes komeudessaan mun ikiomaa ihanaa elämää. Shoppailuu, treenaamista, hyvää ruokaa, ystäviä, hauskanpitoo, sisustamista ja mun ikuisuusprojektia eli parisuhdetta.


Mitä mieltä muuten ootte mun uudest bannerista? Mietin eka et teenkö sellast ollenkaa ja voi olla et se poistuuki täs jossain vaihees, mut siinä se nyt on. Kolme niist kuvista on mun omia, mut ne nyt tunnistaaki ku mä oon niis kaikis ja loput on kopioitu weheartit.com:sta. Niin ja toivottavasti ees osasin laittaa vanhoille lukijoille toimivan linkin tähän uuteen blogiin. Oon niin super huono nörtti.

Mut pidemmittä puheitta, tervetuloa seurailemaan mun elämää sieltä ruudun toiselta puolen!

5 kommenttia:

  1. aivan ihana banneri! paljon parempi ku edellinen, jotenkin kuvaa sun elämää paremmin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iina! Ja näköjään linkkikin toimii ;)

      Poista
  2. Täältä sait yhden lukijan lisää :)

    Itse alottelen vasta, mut liity ihmeessä: http://itsyourstoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista