keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Tyttöjen juttuja

Ihan ekaks haluun sanoo teille, et kiitos! Te piristätte mua oikeesti aika paljon kommentoimalla tänne. Se tuntuu aina yhtä kivalta. Halit ja pusit teille <3 Löysin tälläsen tyttömäisen kyselyn yhestä blogista ja päätin itekki toteuttaa sen, olkaa hyvät!


Nukutko rintaliivit ylläsi?

Ennen nukuin aina, koska must oli kamalaa olla ilman rintsikoita. Nykyään joskus, mut useimmiten ilman.

Minkä väriset ovat tämän hetkiset rintaliivisi?

Vaaleenpunaiset valkosella pitsillä.

Kuinka kauan tarvitset aamulla aikaa laittautumiseen?

n. 15 minuuttia. Mut jos ulos lähetään, ni reilusti kauemmin ;)

Päivittäiset kauneusrutiinisi?

Meikkaus ja meikinpoisto, hiustenlaitto, hampaiden pesu, suihku, rasvaus. Oon aika tosi huono nykyää puhdistelee mun kasvoi joka päivä, teen sen siis silloin tällöin. Pitäis vissii skarpata!

Oletko tyttömäinen tyttö?

Ehen. Tai no välillä. Sanotaanko, et sinne suuntaan menossa ;) Oon aina ollu aika huoleton ja poikamainen, mut nykyään meikkaan ja laittaudun paljon paljon useemmin. Amis-Jenna ei paljo välittäny haha!

Pieni vai iso laukku?

Iso

Kuinka usein ostat uusia vaatteita?

Liian usein. Välillä viikottain, välil kerran kahes viikos..Mut kuitenki ympäripyöreesti joka kuukausi. Tässäki kohtaa naurattaa, ku ennen ostin uusia vaatteita ehkä pari kertaa puoleen vuoteen :D


Otatko aurinkoa, käytkö solariumissa, käytätkö itseruskettavia vai menetkö valkoisena kesät talvet? 

Mä palvon aurinkoa! Solkussa en oo koskaan käyny ja yhen ainoon kerran oon kokeillu itseruskettavaa huonol menestyksellä. En tykkää olla valkonen ja oon ihan jopa harkinnu sitä solariumia näin talvella....

Onko sinusta liikkeellä juoruja?

Tuskimpa.

Millainen on vaatekaappisi?

Sotkuisempi ku ikinä. Ei oo enää mitää farkku-, neuleet-, topit- ja alusvaatteet hyllyjä. Kaikki mukavasti sekasin. Eilen löysin sieltä samin vaatteitaki. Huh huh.


Panostatko sisustukseen?

Joo. Oon tosi tarkka sävyjen yhteensopivuuksista. Rakastan sisustamista.

Juotko kahvia?

En. Hyi.

Alusvaatemakusi?

Stringit. Onkohan mulla muita? On mulla ehkä muutama. Mut kaikki pitsinen ja sellanen ei puristava on mun mieleen.

Käytätkö samoja vaatteita arkena ja viihteelle lähtiessä?

En. Farkkuja joo, mut muuten vähä kivemmin.


Hiustuote mitä ilman et pysty elämään?

Shampoo, hoitoaine, silottava öljy, kuumennuksen esto systeemi ja hiuslakka.


Käytätkö koruja?

Käytän! Ihanaa ku ei tee enää likasii hommii työkseen, ni voi töissäki pitää.


Onko suklaa apu ongelmaan kuin ongelmaan?

Emmä tiiä. Syön sitä joka päivä. Kyllä, joka ikinen päivä palan tai kaks. Mitäs on liian hyvää!

Pureskeletko koskaan kynsiäsi?

En. Se on tosi rumaa ja ällöttävää.

Pidätkö enemmän tummista vai vaaleista hiuksista miehillä?

Tummista, ehdottomasti.

Onko sydämesi koskaan särkynyt?

Noup. 


Mitkä ovat suurimmat pelkosi?

Jos joku osottais mua aseella uhatakseen jostain tai jos joku mun tuttu tapettais, enkä sais kertoo siit kellekkään, koska muuten mut uhattais tappaa. 

Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen? 

Melkein. Se oikeesti saa mut tosi väsyneeks. Kunnon nyykytysitkun jälkee olo on ku kuolleella.

Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Miksi?

Eilen, ku iskä lähetti kuvan mun pikkusista siskopuolista. Nään niitä kerran vuoteen, jos sitäkään. Ja sit tietyst tänää ku tulin sudennälkäsenä ja tyytyväisenä salilta ja sain aamupuuron mätettyy naamaa ja marssittuu suihkuun :) 

Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?

Ikävöin. Kavereita, jotka jäi Etelä-Suomeen ja joita nään ihan liian vähän.

Mitä teet juuri nyt?

Löhöön sohvalla iltavuoron jäljiltä, täyttelen tätä kyselyä ja samalla katon iholla tallennuksesta.

Milloin olet viimeksi käynyt pikaruokaravintolassa?

Muistan, et se oli mäkkäri, mutten yhtää muista koska. Siit on liian kauan aikaa, jee! :)

Mitä teet, kun olet todella vihainen?

Joko huudan pää punasena tai sit oon liian vihanen puhuakseni mitään.

Oletko deittaillut yli kolmea miestä yhtä aikaa?

En.

Sellasta tänään. Pystytteks te samaistumaan noista yhteenkään? ;)

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään kans hirveesti kaikist pitsisistä alusvaatteista :) ei multa taida ees mitään perus t-paita rintsikoit löytyy :D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on ihania! No nyt en kyl ymmärtäny mitä on t-paita rintsikat :D

      Poista
    2. No siis niit sellasii ihan tavallisia mis ei oo mitään koriste juttui :D

      Poista
    3. Ahaa! Joo niimpä, pitää nyt jotain bling blingiä olla ;)

      Poista
  2. Byäääh, olin ajatellut kovin ottaa osaan jo alkukuusta heittämääsi haasteeseen mutta eihän sitä enää löydy :( Seuraavalla kerralla sitten reagoin oikeasti tässä ja heti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh joo se oli ja meni jo :/ niimpä, muistat sit kans ;)

      Poista