Sivut

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Pippuripihviä ja suklaakakkua

Mä oon aika rakastunu. Ollu jo kolme vuotta. Samaan mieheen. Ekana vuonna juhlistettii sitä korulahjoilla, tokana vuonna Thaimaan reissulla ja nyt kolmantena vuonna tasokkaassa ravintolassa illallista nauttien. Niin ja käytii aamulla myös luistelemassa. Ekaa kertaa yhessä. Tehtii lumienkeleitä ja leikittii hippaa. Kotona Sami lämmitti mulle kuumaa kaakaoo. Sit mä menin töihin. Sinä aikana se oli siivonnu himassa ja ostanu mulle irtokarkkeja. Mun ihana mies 



Mun töiden jälkee mentii syömään ja sit mä heitin sen jo takas inttiin, yhyy. Noist rafla kuvista tuli kyl aika sumeita, ku oli vaan iphone ja tunnelmallisen hämärä valaistus. Mut ompahan ees jotain näytettävää! ;) Söin ehkä elämäni parhaimman pihvin. Pippurisen härän sisäfilepihvin. Siihen ähkyyn viel vähä suklaakakkuu vadelmakastikkeella, ni superähky on taattu. Onneks näit ei päivii oo kovin montaa vuodessa haha.

Nyt voisin kellahtaa supertyytyväisenä, onnellisena ja maha paisuneena vällyjen väliin ja nähä jotain kaunista unta huomisesta. Hyvää yötä 

8 kommenttia: