Sivut

tiistai 22. tammikuuta 2013

Nyt kerkeen tulla tänne jakaa viel muutamii kuvial mun viikonlopusta. Vaik ois mul kauheesti tästäki viikost jo kerrottavaa, mut aihe kerrallaan.. 


Matkamessut

Lauantaina kävästiin messukeskuksessa kattomassa sen laajaa matkatarjontaa. Mentii sinne aika hyvil fiiliksil, aikeissa ehkä jopa ostaa matkat, mut eih. Ei siel ollu mitään varaa tänään, säästät 200 euroa- tyyppisii tarjouksii. Pelkkii perus osallistu arvontaan, voit voittaa matkarahaa. Just joo, ihanku niist nyt mitään ikinä voittais :D


Ihan kivaa, vaik petyin tietty vähän, koska en saanu mun tarjouksii. Jengii oli aika tosi paljon, mut niihän niit on aina kaikkialla. Mut onneks siel oli ihana redrama esiintymäs, ni lähettii ihan tyytyväisenä pois.


Kahvittelua, syöpöttelyä ja juopottelua

Perjantaina ku olin shoppaillu ja Melissa päässy duunista, ni mentii niille ja vaihettii kuulumisii monen tunnin ajan monen kuukauden ajalta. Illal käytii muutamilla ja yöl mäkkärissä (!!!).  Lauantaina messujen jälkee käytii pikapikaa viel vähä shoppailemas, kiinalaises syömäs (en muistanu/tienny et se oliki superhyvää) ja ihanan Katrin luona kahvilla. Se oli leiponu meille korvapuusteja, mmm. Illaks vuokrattii leffa ja vähä karkkii. Eli hyvin kaloripitosis meiningeis mentiin, ups.


Noit mun ja katrin yhteiskuvii tuli varmaan räpsittyy joku sata, ni hyvä et ees muutama onnistu ;) Muuten kuvasaldo jäi aika vähäseks aiheesta 'syöpöttely' haha. Olin niin ahne pikku possu aina ku sain ruokaa eteen. Ihan oikeesti. Mul oli koko ajan nälkä. Sunnuntaist ois viel vähä asiaa, mut tää postaus on jo liian pitkä siihen ja mä liian väsyny tehdäkseni sen. Teen siitä sit erillisen jutskan huomenna!

- Jenna

2 kommenttia:

  1. Kivoi kuvia :) Oiih mä haluisin nyt matkustaa jonnekki lämpimään! alkaa ärsyttää jo tää kylmä Suomi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) No niin mäki, mut rahatilanne ei oikee tahtois antaa periks....

      Poista